Każdy Korzystający z BDI ma prawo z niego zrezygnować  i otrzymać zwrot wpłaconego Depozytu za kartę SIM.
Warunkiem jest zwrot karty SIM (wraz z adapterem). Aero2 zwraca Depozyt tylko w formie przelewu na konto bankowe, który zostanie
pomniejszony o kwotę 1,50 zł – czyli o koszt przelewu. Płatność zostanie zrealizowana w ciągu 30 dni od otrzymania przez Aero2 Karty SIM
oraz wypełnionego formularza zwrotu Depozytu. Aby otrzymać zwrot Depozytu należy zwrócić kartę łącznie z obudową (adapter), nie tylko sam chip.

  • Wypełnij czytelnie formularz zwrotu Depozytu (plik .pdf do pobrania na dole strony)
  • Wyślij (przesyłką poleconą za potwierdzeniem odbioru) na adres:
    ul. Trembeckiego 11A II piętro, 35-234 Rzeszów Kartę SIM Aero2 BDI
    wraz z obudową (adapterem, na którym nadrukowany jest PIN i PUK) oraz oryginał wypełnionego i własnoręcznie podpisanego formularza zwrotu Depozytu. Na kopercie należy umieścić dopisek: „BDI ZWROT KARTY"

Uwagi:

  • Aero2 realizuje zwrot Depozytu tylko na konto bankowe Korzystającego podane w formularzu zwrotu Depozytu.
  • Zwrot Karty SIM Aero2 BDI (tylko chipa), bez obudowy (adaptera) nie upoważnia do zwrotu Depozytu.
 

O nas

Jesteśmy dostawcą usług z branży telekomunikacyjnej.
Jako jedyni w Polsce świadczymy Bezpłatny Dostęp do Internetu.

Dowiedz się więcej

Centrum Pomocy

Zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Wszystko, co chcesz wiedzieć o Internecie od Aero2.

Przejdź do FAQ

BOK

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszego Internetu?
Twoje urządzenie nie działa poprawnie?

Skontaktuj się z nami