Każdy Korzystający z Bezpłatnego Dostępu do Internetu ma prawo z niego zrezygnować i otrzymać zwrot wpłaconego Depozytu za kartę SIM.
Polkomtel sp. z o.o. zwraca Depozyt tylko w formie przelewu na konto bankowe, który zostanie pomniejszony o kwotę 0,07 zł – czyli o koszt przelewu.
Płatność zostanie zrealizowana w ciągu 30 dni od otrzymania przez Polkomtel sp. z o.o. prawidłowo wypełnionego formularza zwrotu Depozytu lub przekazania wskazanych w formularzu danych na adres e-mail Biura Obsługi Klienta bok@aero2.pl.
Wnioski o zwrot kierowane drogą pocztową prosimy przesyłać na adres Polkomtel sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta; ul. Warszawska 18, 35- 205 Rzeszów.
W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta: bok@aero2.pl.