Krok 1 - Złóż zamówienie
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (720 00 77 22) celem weryfikacji danych i złożenia zamówienia.
Będziemy potrzebować od Ciebie danych jak w formularzu Zamówienia – wydanie duplikatu Karty SIM.
Przypominamy: przed złożeniem wniosku o wymianę karty SIM sprawdź czy Twój PESEL nie jest zastrzeżony. Szczegóły dostępne na https://www.gov.pl/web/gov/zastrzez-swoj-numer-pesel-lub-cofnij-zastrzezenie.
Zgodnie z art. 297 ust. 1-2 ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. Prawo komunikacji elektronicznej Polkomtel Sp. z o.o. przed wymianą/wydaniem duplikatu karty SIM musi sprawdzić, czy PESEL Abonenta nie jest zastrzeżony w Rejestrze zastrzeżeń numerów PESEL. W przypadku aktywnego zastrzeżenia PESEL nie będzie możliwa wymiana/wydanie duplikatu karty SIM.
Krok 2 - Opłać zamówienie
20 zł za wymianę karty SIM wpłać na konto o numerze: 57 1240 6292 1111 0010 9015 8420
w tytule przelewu wpisując nr Duplikat karty SIM + swoje imię i nazwisko
Krok 3 - Oczekuj na e-mail z datą wysyłki karty
Pracownik BOK poinformuje mailowo o terminie wysyłki duplikatu Karty SIM.
Pamiętaj, że musisz osobiście odebrać przesyłkę. Miej ze sobą dokument tożsamości, który pozwoli kurierowi na weryfikację Twoich danych. Konieczne wówczas będzie podpisanie formularza Zamówienia Wydania Duplikatu Karty SIM w dwóch egzemplarzach, z których jeden pozostanie u Ciebie, a drugi musi być zwrócony kurierowi.