Pakiety Aero
W celu skorzystania z usługi Pakiety Aero należy wejść na stronę https://sklep.aero2.pl następnie wybrać „Kup Pakiet” lub „Zarejestruj się”, a następnie uzupełnić formularz rejestracji i zaakceptować warunki umowy.
Aby móc skorzystać z Usługi PAKIETY AERO należy spełnić poniższe warunki:
- posiadać aktywną Kartę SIM BDI lub kartę SIM z usługi Pakiety Aero wraz z urządzeniem końcowym;
- potwierdzić swoje dane oraz zaakceptować dokumenty umowy (Zarejestruj się lub Kup Pakiet) na stronie https://sklep.aero2.pl
Nie ponosisz opłaty za kartę SIM, a jedynie za przesyłkę w kwocie 20 PLN.
Dla Użytkowników korzystających z karty SIM użyczonej w ramach oferty Bezpłatnego Dostępu do Internetu, którzy zawarli umowę na usługę Pakiety Aero ważność konta wynosi 12 miesięcy od potwierdzenia procesu rejestracji (akceptacja warunków usługi Pakiety Aero), po tym czasie karta traci ważność o ile Abonent nie dokona zakupu płatnego pakietu dostępnego w ofercie. Każdorazowy zakup pakietu przedłuża ważność konta o 12 miesięcy.
Okres ważności kart wydanych w ramach usługi Pakiety Aero wynosi 3 miesiące od daty rejestracji, po tym czasie karta traci ważność o ile Abonent nie dokona zakupu płatnego pakietu dostępnego w ofercie. Każdorazowy zakup pakietu przedłuża ważność konta o 12 miesięcy.
Tak, subskrypcja jest dostępna w Nowych Pakietach Aero.
Szczegóły dostępne są pod adresem: https://aero2.pl/subskrypcja
Złóż zamówienie na kartę SIM zgodnie z zasadami dostępnymi na https://aero2.pl/zamow-karte-sim
Opłać zamówienie, a następnie oczekuj kuriera który dostarczy Ci kartę SIM wraz z kartą rejestracyjną.
Wysyłka karty SIM nastąpi w ciągu 3 dni od momentu poprawnej rejestracji i opłacenia złożonego zamówienia.
Kurier doręczający przesyłkę przed jej wydaniem zweryfikuje Twoją tożsamość, dlatego miej ze sobą dokument tożsamości oraz poprosi o złożenie podpisu na karcie rejestracyjnej. Konieczne jest podpisanie karty w dwóch egzemplarzach, z których jeden pozostaje u Ciebie, a drugi musi być zwrócony kurierowi. Pamiętaj, że musisz osobiście odebrać przesyłkę.
Kurier doręcza przesyłkę w dni robocze w godzinach 9:00 - 17:00.
Aby założyć konto na https://moje.aero2.pl należy przejść pod adres https://sklep.aero2.pl, następnie wybierać „Kup Pakiet” lub „Zarejestruj się” oraz uzupełnić formularz weryfikacyjny i zaakceptować warunki umowy.
Nie, w usłudze Pakiety Aero możesz w okresie ważności konta korzystać z bezpłatnego dostępu do internetu z prędkością do 512 kb/s bez konieczności przepisywania kodów CAPTCHA po przerwaniu sesji połączenia.
Nie ma takiej potrzeby, będziesz mógł korzystać z usługi Pakiety Aero na posiadanej przez siebie karcie Bezpłatnego Dostępu do Internetu.
Pytania ogólne
Kartę z usługi Pakiety Aero mogą zamówić osoby pełnoletnie, legitymujące się ważnym dokumentem tożsamości. Każda osoba zgodnie z Regulaminem może posiadać jedną kartę SIM.
Informujemy, że ze względów organizacyjnych nie ma możliwości osobistego odbioru kart SIM.
Informujemy, że aktualnie wysyłamy zamówione karty SIM w ciągu 3 dni roboczych, pod warunkiem poprawnie złożonego i opłaconego zamówienia.
Wysłanie karty SIM jest potwierdzane wiadomością mailową.
Jeżeli mimo upływu terminu, nie otrzymasz maila informacyjnego, prosimy o kontakt pod adresem bok@aero2.pl
Informujemy, że zgodnie z zasadami ponowna wysyłka karty SIM odbywa się na koszt Zamawiającego, w celu ponownego przesłania karty, prosimy o wpłatę w wysokości 20 zł na poczet przesyłki kurierskiej na konto o numerze:
57 1240 6292 1111 0010 9015 8420
W tytule przelewu podaj imię i nazwisko oraz numer zamówienia. Skan opłaty prześlij na: dokumenty@aero2.pl w temacie wpisz Ponowna wysyłka i nr zamówienia a w treści maila adres, pod który ma zostać wysłana karta SIM.
Zgodnie z nowymi zasadami, po rejestracji on-line każdy zainteresowany otrzymuje maila z linkiem w celu potwierdzenia zamówienia. W momencie gdy e-mail nie doszedł lub zainteresowany go nie potwierdził w ciągu 24h, link nie jest aktywny. Niepotwierdzone zamówienie jest po 24h kasowane i można w systemie zarejestrować się ponownie. Dopiero po potwierdzeniu zamówienia, wysyłany jest kolejny e-maila z instrukcją i Wnioskiem do wydruku.
Rejestrując zamówienie w trybie on-line należy podać poprawny adres mailowy w celu uniknięcia niepotrzebnego oczekiwania.
Prosimy mieć na względzie, że doręczenie przesyłki przez kuriera lub zawiadomienia o próbie jej doręczenia powinno nastąpić w ciągu kolejnego dnia roboczego od jej nadania.
W przypadku nieotrzymania karty SIM prosimy o kontakt na adres bok@aero2.pl , w tytule proszę napisać: Brak karty SIM Pakiety Aero. W treści korespondencji prosimy podać imię i nazwisko oraz 4 ostatnie cyfry numeru PESEL celem weryfikacji oraz opis zaistniałej sytuacji, w szczególności prosimy podać:
- datę rejestracji Zamówienia na stronie aero2.pl,
- potwierdzenie opłaty za wysyłkę.
Polkomtel sp. z o.o. w usłudze Pakiety Aero udostępnia pełnowymiarowe karty SIM w wersji pozwalającej na składanie lub rozkładanie tak, aby otrzymać rozmiar micro lub nano.
Interaktywną mapę zasięgu znajdziesz tutaj.
Usługa Pakiety Aero świadczona jest w technologiach 2G, 3G, 4G oraz 5G.
Szacunkowe maksymalne prędkości wysyłania i pobierania danych dostępne są pod adresem: https://aero2.pl/neutralnosc/
Korzystam z pakietów
Jeżeli pomimo wykonania konfiguracji karty zgodnie ze wskazówkami i instrukcjami dotyczącymi zalogowania, dostępnymi tutaj, nie udało się nawiązać połączenia lub jeśli karta wcześniej działała i nagle przestała, kartę SIM można przesłać do naszego Biura Obsługi zgodnie ze wskazówkami podanymi na tej stronie.
Uwaga: Jeżeli okaże się, że otrzymana Karta SIM jest uszkodzona lub zniszczona z winy Korzystającego, wówczas zgodnie z Regulaminem Pakiety Aero zostanie on poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej o konieczności dokonania opłaty w wysokości 20 zł za nadanie przesyłki kurierskiej.
Więcej informacji na temat uzyskania duplikatu karty SIM znajdziesz tutaj.
Informujemy, że nie ma możliwości przepisania karty SIM na inną osobę.
W celu uzyskania nowej Karty SIM Pakiety Aero w przypadku jej uszkodzenia, zniszczenia lub utraty przez Korzystającego należy:
- wypełnij Zamówienie – wydanie duplikatu Karty SIM BDI
- wpłać opłatę za wysyłkę kurierską w wysokości 20 zł na konto Polkomtel sp. z o.o.:
57 1240 6292 1111 0010 9015 8420,
- Potwierdzenie wpłaty prosimy przesłać na adres dokumenty@aero2.pl w temacie pisząc: DUPLIKAT KARTY SIM .
- pracownik BOK poinformuje mailowo o terminie wysyłki kurierskiej duplikatu Karty SIM.
Przypominamy: przed złożeniem wniosku o wymianę karty SIM sprawdź czy Twój PESEL nie jest zastrzeżony. Szczegóły dostępne na https://www.gov.pl/web/gov/zastrzez-swoj-numer-pesel-lub-cofnij-zastrzezenie.
Od 1 czerwca 2024 r., zgodnie z art. 60c ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, Polkomtel Sp. z o.o. przed wymianą/wydaniem duplikatu karty SIM musi sprawdzić, czy PESEL Abonenta nie jest zastrzeżony w Rejestrze zastrzeżeń numerów PESEL. W przypadku aktywnego zastrzeżenia PESEL nie będzie możliwa wymiana/wydanie duplikatu karty SIM.
Uwaga:
Dane Korzystającego podane w Zamówieniu – wydanie duplikatu karty SIM muszą być zgodne z pierwotnie złożonym i podpisanym przez Abonenta Zamówieniem na usługę Pakiety Aero.
Instrukcję jak zamówić duplikat Karty SIM znajdziesz tutaj.
Abonent jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania BOK o zmianie danych. Prosimy o wypełnienie dokumentu Zmiana danych Korzystającego i przesłanie ich na dokumenty@aero2.pl w temacie napisz ZMIANA DANYCH.
Usługa PAKIETY AERO dostępna jest dla wszystkich osób posiadających Kartę SIM Bezpłatnego Dostępu do Internetu oraz kartę z nowej usługi Pakiety Aero.
Aktywacja pakietu umożliwia korzystanie z Internetu bez ograniczenia prędkości.
W ramach oferowanych Pakietów Aero możesz mieć aż 150 GB danych do wykorzystania, bez ograniczeń prędkości w ramach dostępnej technologii.
Posiadając Kartę SIM można zakupić następujące pakiety:
Pakiet 3 GB za 5 zł
- Brak przerywania sesji
- Ważność pakietu: 30 dni lub do momentu zużycia danych, w zależności, która z tych okoliczności zaistnieje pierwsza
- Brak ograniczeń prędkości w ramach dostępnej technologii
Pakiet 10 GB za 10 zł
- Brak przerywania sesji
- Ważność pakietu: 30 dni lub do momentu zużycia danych, w zależności, która z tych okoliczności zaistnieje pierwsza
- Brak ograniczeń prędkości w ramach dostępnej technologii
Pakiet 50 GB za 30 zł
- Brak przerywania sesji
- Ważność pakietu: 30 dni lub do momentu zużycia danych, w zależności, która z tych okoliczności zaistnieje pierwsza
- Brak ograniczeń prędkości w ramach dostępnej technologii
Pakiet 150 GB za 50 zł
- Brak przerywania sesji
- Ważność pakietu: 30 dni lub do momentu zużycia danych, w zależności, która z tych okoliczności zaistnieje pierwsza
- Brak ograniczeń prędkości w ramach dostępnej technologii
Płatności za oferowane przez nas Pakiety obsługują Przelewy24.
Możesz również dokonać płatności kartą lub BLIKiem.
Oferowane Pakiety Aero ważne są 30 dni lub do momentu zużycia danych.
W przypadku zużycia danych przed Upływem Okresu Ważności Pakietu, na karcie SIM zostaje wznowiony bezpłatny internet z prędkością do 512kb/s.
Niezużyta ilość transmisji danych przepada bez możliwości połączenia jej z kolejnym wykupionym Pakietem Danych.
Aktualny stan zużycia Pakietu Danych można sprawdzić w E-BOK, dostępnym pod adresem https://moje.aero2.pl
Jednocześnie w menu „Moje Pakiety – Wykorzystane pakiety” jest dostępna lista zakończonych pakietów.
Każdorazowo po zużyciu Pakietu Danych, na wskazany w https://moje.aero2.pl adres e-mail zostaje wysłane powiadomienie o zużyciu danych i zakończeniu ważności Pakietu, a na Karcie SIM przywrócony zostaje bezpłatny internet z prędkością do 512kb/s.
Kolejne pakiety możesz dokupywać bez względu na Okres Ważności bieżącego pakietu. Po zużyciu aktywnego Pakietu, kolejny wykupiony Pakiet zostanie automatycznie aktywowany.
Możesz posiadać maksymalnie 5 pakietów. Jeden z nich będzie aktywny, a pozostałe cztery będą miały status „oczekujące”. Możesz dowolnie zmieniać kolejność aktywacji pakietów zarówno w trakcie składania zamówienia w http://sklep.aero2.pl, jak również po zakupie w https://moje.aero2.pl.
Okresy ważności oraz wielkości Pakietu Danych nie sumują się, każdy pakiet rozliczany jest osobno.
Jako Abonent masz możliwość kontaktu z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem eBOK http://moje.aero2.pl (formularz kontaktowy dostępny po dokonaniu pierwszego zakupu na stronie http://sklep.aero2.pl), poczty elektronicznej (bok@aero2.pl) lub poczty tradycyjnej (Polkomtel sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta, ul. Warszawska 18, piętro 6, 35-205 Rzeszów).
Zachęcamy do aktywacji subskrypcji – sprawdź szczegóły na https://aero2.pl/subskrypcja/
Zachęcamy do aktywacji subskrypcji – sprawdź szczegóły na https://aero2.pl/subskrypcja/
Dodatkowo dzięki wprowadzonej opcji „Koszyka” możliwa jest zapłata za kilka pakietów jednym przelewem.
W jednej transakcji Abonent może wykupić maksymalnie pięć pakietów, z których jeden będzie aktywny a cztery pozostałe będą posiadać status „oczekujący”.
„Pakiety oczekujące” będą aktywowane automatycznie po wykorzystaniu transferu danych lub upływie Okresu Ważności poprzedniego pakietu, dzięki czemu można zachować ciągłość usługi promocyjnej.
Korzystałem z BDI
Z dniem 30.12.2024 r. zakończyliśmy udostępnianie Bezpłatnego Dostępu do Internetu, który funkcjonował na podstawie decyzji Prezesa UKE.
Od 10 listopada 2024 r. mogą Państwo korzystać z oferty naszego Internetu w ramach usługi Pakiety Aero – zgodnie z warunkami na www.aero2.pl/zasady-dzialania
Skorzystaj już teraz: www.sklep.aero2.pl
- Wybierz Kup Pakiet lub Zarejestruj się;
- Zaakceptuj warunki umowy.
Otrzymasz:
- bezpłatny internet z prędkością 512 kb/s bez kodo w CAPTCHA w okresie ważności konta
- możliwość zakupu pakietów bez ograniczeń prędkości, z dostępem do 5G.
W celu uzyskania zwrotu wpłaconego Depozytu należy przekazać do Biura Obsługi Klienta dane umożliwiające realizację zwrotu w jeden ze sposobów podanych poniżej:
- wypełnić formularz zwrotu Depozytu (pobierz plik PDF) oraz przesłać go w formie skanu/zdjęcia na adres e-mail Biura Obsługi Klienta: bok@aero2.pl;
- wypełnić formularz zwrotu Depozytu (pobierz plik PDF) oraz przesłać go droga listowną na adres: Polkomtel sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta; ul. Warszawska 18, 35- 205 Rzeszów;
- przesłać dane wskazane w formularzu zwrotu Depozytu na adres e-mail Biura Obsługi Klienta: bok@aero2.pl
Zwrot Depozytu nastąpi zgodnie pkt. 8.2 Regulaminu Bezpłatnego Dostępu do Internetu, tj. w ciągu 30 dni od otrzymania przez Polkomtel Sp. z o.o. formularza zwrotu Depozytu lub danych wymaganych w formularzu zwrotu Depozytu.
Informujemy, że kwota zwróconego Depozytu zostanie pomniejszona o koszt przelewu, który wynosi 0,07 zł.
Szczegółowe informacje dot. procedury zwrotu oraz terminów można uzyskać na stronie internetowej www.aero2.pl/zwrot-depozytu oraz poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta: bok@aero2.pl
Pytania o bezpieczeństwo
Systematyczna aktualizacja oprogramowania, silne hasła, rozwaga i odpowiednie ustawienia prywatności to według ekspertów najważniejsze zasady bezpiecznego korzystania z wielu funkcjonalności w sieci.
Nieuprawnione działania w sieci są obecnie - niestety - naturalnym elementem świata technologii, a wiele firm i instytucji w Polsce staje się celem ataków teleinformatycznych. Dlatego apelujemy o stałą szczególną ostrożność podczas aktywności w serwisach internetowych, włączając w to portale społecznościowe i sklepy internetowe.
Apelujemy o natychmiastowe zgłaszanie niepokojących lub niestandardowych zdarzeń do właściwych instytucji, takich jak Policja, Prokuratura, UODO oraz CERT Polska, a w przypadkach dotyczących serwisów Polkomtel o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Zachęcamy do zapoznania się z poradnikiem bezpiecznych zachowań w sieci, opublikowanym przez NASK w ramach kampanii STÓJ. POMYŚL. POŁĄCZ, która jest polską wersją międzynarodowej kampanii STOP. THINK. CONNECT.™, mającej na celu zwiększanie poziomu świadomości społecznej i promowanie bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni https://stojpomyslpolacz.pl/ftp/stc/spp_dobre_praktyki.pdf
Jednocześnie apelujemy o stałą szczególną ostrożność podczas aktywności w serwisach internetowych, włączając w to portale społecznościowe. Dane osobowe są stałym celem zainteresowania zarówno różnych firm handlowych, które potem usiłują nam oferować swoje usługi i produkty, jak i cyberprzestępców. Dlatego tak istotne jest sprawdzanie nadawców wiadomości, które otrzymujemy i bardzo ostrożne wybieranie tego, w jaki link klikniemy, np. w przesłanym nam e-mailu lub SMS. Dane mogą także umożliwiać np. tworzenie fałszywej tożsamości i podszywanie się pod dostawcę usług dla danej osoby lub też wymuszać kliknięcie linku i np. zawirusowanie naszego komputera czy telefonu. Apelujemy o natychmiastowe zgłaszanie niepokojących lub niestandardowych zdarzeń do właściwych instytucji, takich jak Policja, Prokuratura, UODO oraz CERT Polska, a także o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.