Pakiety Aero
W celu skorzystania z usługi Pakiety Aero należy wejść na stronę https://sklep.aero2.pl następnie wybrać „Kup Pakiet” lub „Zarejestruj się”, a następnie uzupełnić formularz rejestracji i zaakceptować warunki umowy.
Aby móc skorzystać z Usługi PAKIETY AERO należy spełnić poniższe warunki:
- posiadać aktywną Kartę SIM BDI lub kartę SIM z usługi Pakiety Aero wraz z urządzeniem końcowym;
- potwierdzić swoje dane oraz zaakceptować dokumenty umowy (Zarejestruj się lub Kup Pakiet) na stronie https://sklep.aero2.pl
"Pakiety oczekujące" będziesz mógł wykorzystać zgodnie z ich okresem ważności. Wszystko zweryfikujesz na https://moje.aero2.pl
Nie ponosisz opłaty za kartę SIM, a jedynie za przesyłkę w kwocie 20 PLN.
Dla Użytkowników korzystających karty SIM z użyczonej w ramach oferty Bezpłatnego Dostępu do Internetu, którzy zawarli umowę na usługę Pakiety Aero ważność konta wynosi 12 miesięcy od potwierdzenia procesu rejestracji (akceptacja warunków usługi Pakiety Aero), po tym czasie karta traci ważność o ile Abonent nie dokona zakupu płatnego pakietu dostępnego w ofercie. Każdorazowy zakup pakietu przedłuża ważność konta o 12 miesięcy.
Okres ważności kart wydanych w ramach usługi Pakiety Aero wynosi 3 miesiące od daty rejestracji, po tym czasie karta traci ważność o ile Abonent nie dokona zakupu płatnego pakietu dostępnego w ofercie. Każdorazowy zakup pakietu przedłuża ważność konta o 12 miesięcy.
Tak, subskrypcja jest dostępna w Nowych Pakietach Aero.
Szczegóły dostępne są pod adresem: https://aero2.pl/subskrypcja
Złóż zamówienie na kartę SIM zgodnie z zasadami dostępnymi na https://aero2.pl/zamow-karte-sim
Opłać zamówienie, a następnie oczekuj kuriera który dostarczy Ci kartę SIM wraz z kartą rejestracyjną.
Wysyłka karty SIM nastąpi w ciągu 3 dni od momentu poprawnej rejestracji i opłacenia złożonego zamówienia.
Kurier doręczający przesyłkę przed jej wydaniem zweryfikuje Twoją tożsamość, dlatego miej ze sobą dokument tożsamości oraz poprosi o złożenie podpisu na karcie rejestracyjnej. Konieczne jest podpisanie karty w dwóch egzemplarzach, z których jeden pozostaje u Ciebie, a drugi musi być zwrócony kurierowi. Pamiętaj, że musisz osobiście odebrać przesyłkę.
Kurier doręcza przesyłkę w dni robocze w godzinach 9:00 - 17:00.
Aby założyć konto na https://moje.aero2.pl należy przejść pod adres https://sklep.aero2.pl, następnie wybierać „Kup Pakiet” lub „Zarejestruj się” oraz uzupełnić formularz weryfikacyjny i zaakceptować warunki umowy.
Nie, w usłudze Pakiety Aero możesz w okresie ważności konta korzystać z bezpłatnego dostępu do internetu z prędkością do 512 kb/s bez konieczności przepisywania kodów CAPTCHA po przerwaniu sesji połączenia.
Nie ma takiej potrzeby, będziesz mógł korzystać z usługi Pakiety Aero na posiadanej przez siebie karcie Bezpłatnego Dostępu do Internetu.
Pytania ogólne
Kartę z usługi Pakiety Aero mogą zamówić osoby pełnoletnie, legitymujące się ważnym dokumentem tożsamości. Każda osoba zgodnie z Regulaminem może posiadać jedną kartę SIM.
Informujemy, że ze względów organizacyjnych nie ma możliwości osobistego odbioru kart SIM.
Informujemy, że aktualnie wysyłamy zamówione karty SIM w ciągu 3 dni roboczych, pod warunkiem poprawnie złożonego i opłaconego zamówienia.
Wysłanie karty SIM jest potwierdzane wiadomością mailową.
Jeżeli mimo upływu terminu, nie otrzymasz maila informacyjnego, prosimy o kontakt pod adresem bok@aero2.pl
Informujemy, że zgodnie z zasadami ponowna wysyłka karty SIM odbywa się na koszt Zamawiającego, w celu ponownego przesłania karty, prosimy o wpłatę w wysokości 20 zł na poczet przesyłki kurierskiej na konto o numerze:
57 1240 6292 1111 0010 9015 8420
W tytule przelewu podaj imię i nazwisko oraz numer zamówienia. Skan opłaty prześlij na: dokumenty@aero2.pl w temacie wpisz Ponowna wysyłka i nr zamówienia a w treści maila adres, pod który ma zostać wysłana karta SIM.
Zgodnie z nowymi zasadami, po rejestracji on-line każdy zainteresowany otrzymuje maila z linkiem w celu potwierdzenia zamówienia. W momencie gdy e-mail nie doszedł lub zainteresowany go nie potwierdził w ciągu 24h, link nie jest aktywny. Niepotwierdzone zamówienie jest po 24h kasowane i można w systemie zarejestrować się ponownie. Dopiero po potwierdzeniu zamówienia, wysyłany jest kolejny e-maila z instrukcją i Wnioskiem do wydruku.
Rejestrując zamówienie w trybie on-line należy podać poprawny adres mailowy w celu uniknięcia niepotrzebnego oczekiwania.
Prosimy mieć na względzie, że doręczenie przesyłki przez kuriera lub zawiadomienia o próbie jej doręczenia powinno nastąpić w ciągu kolejnego dnia roboczego od jej nadania.
W przypadku nieotrzymania karty SIM prosimy o kontakt na adres bok@aero2.pl , w tytule proszę napisać: Brak karty SIM Pakiety Aero. W treści korespondencji prosimy podać imię i nazwisko oraz 4 ostatnie cyfry numeru PESEL celem weryfikacji oraz opis zaistniałej sytuacji, w szczególności prosimy podać:
- datę rejestracji Zamówienia na stronie aero2.pl,
- potwierdzenie opłaty za wysyłkę.
Polkomtel sp. z o.o. w usłudze Pakiety Aero udostępnia pełnowymiarowe karty SIM w wersji pozwalającej na składanie lub rozkładanie tak, aby otrzymać rozmiar micro lub nano.
Interaktywną mapę zasięgu znajdziesz tutaj.
Usługa Pakiety Aero świadczona jest w technologiach 2G, 3G, 4G oraz 5G.
Szacunkowe maksymalne prędkości wysyłania i pobierania danych dostępne są pod adresem: https://aero2.pl/neutralnosc/
Korzystam z pakietów
Jeżeli pomimo wykonania konfiguracji karty zgodnie ze wskazówkami i instrukcjami dotyczącymi zalogowania, dostępnymi tutaj, nie udało się nawiązać połączenia lub jeśli karta wcześniej działała i nagle przestała, kartę SIM można przesłać do naszego Biura Obsługi zgodnie ze wskazówkami podanymi na tej stronie.
Uwaga: Jeżeli okaże się, że otrzymana Karta SIM jest uszkodzona lub zniszczona z winy Korzystającego, wówczas zgodnie z Regulaminem Pakiety Aero zostanie on poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej o konieczności dokonania opłaty w wysokości 20 zł za nadanie przesyłki kurierskiej.
Więcej informacji na temat uzyskania duplikatu karty SIM znajdziesz tutaj.
Informujemy, że nie ma możliwości przepisania karty SIM na inną osobę.
W celu uzyskania nowej Karty SIM Pakiety Aero w przypadku jej uszkodzenia, zniszczenia lub utraty przez Korzystającego należy:
- wypełnij Zamówienie – wydanie duplikatu Karty SIM BDI
- wpłać opłatę za wysyłkę kurierską w wysokości 20 zł na konto Polkomtel sp. z o.o.:
57 1240 6292 1111 0010 9015 8420,
- Potwierdzenie wpłaty prosimy przesłać na adres dokumenty@aero2.pl w temacie pisząc: DUPLIKAT KARTY SIM .
- pracownik BOK poinformuje mailowo o terminie wysyłki kurierskiej duplikatu Karty SIM.
Przypominamy: przed złożeniem wniosku o wymianę karty SIM sprawdź czy Twój PESEL nie jest zastrzeżony. Szczegóły dostępne na https://www.gov.pl/web/gov/zastrzez-swoj-numer-pesel-lub-cofnij-zastrzezenie.
Od 1 czerwca 2024 r., zgodnie z art. 60c ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, Polkomtel Sp. z o.o. przed wymianą/wydaniem duplikatu karty SIM musi sprawdzić, czy PESEL Abonenta nie jest zastrzeżony w Rejestrze zastrzeżeń numerów PESEL. W przypadku aktywnego zastrzeżenia PESEL nie będzie możliwa wymiana/wydanie duplikatu karty SIM.
Uwaga:
Dane Korzystającego podane w Zamówieniu – wydanie duplikatu karty SIM muszą być zgodne z pierwotnie złożonym i podpisanym przez Abonenta Zamówieniem na usługę Pakiety Aero.
Instrukcję jak zamówić duplikat Karty SIM znajdziesz tutaj.
Abonent jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania BOK o zmianie danych. Prosimy o wypełnienie dokumentu Zmiana danych Korzystającego i przesłanie ich na dokumenty@aero2.pl w temacie napisz ZMIANA DANYCH.
Usługa PAKIETY AERO dostępna jest dla wszystkich osób posiadających Kartę SIM Bezpłatnego Dostępu do Internetu oraz kartę z nowej usługi Pakiety Aero.
Aktywacja pakietu umożliwia korzystanie z Internetu bez ograniczenia prędkości.
W ramach oferowanych Pakietów Aero możesz mieć aż 150 GB danych do wykorzystania, bez ograniczeń prędkości w ramach dostępnej technologii.
Posiadając Kartę SIM można zakupić następujące pakiety:
Pakiet 3 GB za 5 zł
- Brak przerywania sesji
- Ważność pakietu: 30 dni lub do momentu zużycia danych, w zależności, która z tych okoliczności zaistnieje pierwsza
- Brak ograniczeń prędkości w ramach dostępnej technologii
Pakiet 10 GB za 10 zł
- Brak przerywania sesji
- Ważność pakietu: 30 dni lub do momentu zużycia danych, w zależności, która z tych okoliczności zaistnieje pierwsza
- Brak ograniczeń prędkości w ramach dostępnej technologii
Pakiet 50 GB za 30 zł
- Brak przerywania sesji
- Ważność pakietu: 30 dni lub do momentu zużycia danych, w zależności, która z tych okoliczności zaistnieje pierwsza
- Brak ograniczeń prędkości w ramach dostępnej technologii
Pakiet 150 GB za 50 zł
- Brak przerywania sesji
- Ważność pakietu: 30 dni lub do momentu zużycia danych, w zależności, która z tych okoliczności zaistnieje pierwsza
- Brak ograniczeń prędkości w ramach dostępnej technologii
Płatności za oferowane przez nas Pakiety obsługują Przelewy24.
Możesz również dokonać płatności kartą lub BLIKiem.
Oferowane Pakiety Aero ważne są 30 dni lub do momentu zużycia danych.
W przypadku zużycia danych przed Upływem Okresu Ważności Pakietu, na karcie SIM zostaje wznowiony bezpłatny internet z prędkością do 512kb/s.
Niezużyta ilość transmisji danych przepada bez możliwości połączenia jej z kolejnym wykupionym Pakietem Danych.
Aktualny stan zużycia Pakietu Danych można sprawdzić w E-BOK, dostępnym pod adresem https://moje.aero2.pl
Jednocześnie w menu „Moje Pakiety – Wykorzystane pakiety” jest dostępna lista zakończonych pakietów.
Każdorazowo po zużyciu Pakietu Danych, na wskazany w https://moje.aero2.pl adres e-mail zostaje wysłane powiadomienie o zużyciu danych i zakończeniu ważności Pakietu, a na Karcie SIM przywrócony zostaje bezpłatny internet z prędkością do 512kb/s.
Kolejne pakiety możesz dokupywać bez względu na Okres Ważności bieżącego pakietu. Po zużyciu aktywnego Pakietu, kolejny wykupiony Pakiet zostanie automatycznie aktywowany.
Możesz posiadać maksymalnie 5 pakietów. Jeden z nich będzie aktywny, a pozostałe cztery będą miały status „oczekujące”. Możesz dowolnie zmieniać kolejność aktywacji pakietów zarówno w trakcie składania zamówienia w http://sklep.aero2.pl, jak również po zakupie w https://moje.aero2.pl.
Okresy ważności oraz wielkości Pakietu Danych nie sumują się, każdy pakiet rozliczany jest osobno.
Jako Abonent masz możliwość kontaktu z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem eBOK http://moje.aero2.pl (formularz kontaktowy dostępny po dokonaniu pierwszego zakupu na stronie http://sklep.aero2.pl), poczty elektronicznej (bok@aero2.pl) lub poczty tradycyjnej (Polkomtel sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta, ul. Warszawska 18, piętro 6, 35-205 Rzeszów).
Zachęcamy do aktywacji subskrypcji – sprawdź szczegóły na https://aero2.pl/subskrypcja/
Zachęcamy do aktywacji subskrypcji – sprawdź szczegóły na https://aero2.pl/subskrypcja/
Dodatkowo dzięki wprowadzonej opcji „Koszyka” możliwa jest zapłata za kilka pakietów jednym przelewem.
W jednej transakcji Abonent może wykupić maksymalnie pięć pakietów, z których jeden będzie aktywny a cztery pozostałe będą posiadać status „oczekujący”.
„Pakiety oczekujące” będą aktywowane automatycznie po wykorzystaniu transferu danych lub upływie Okresu Ważności poprzedniego pakietu, dzięki czemu można zachować ciągłość usługi promocyjnej.
Korzystam z BDI
Jeżeli pomimo wykonania konfiguracji karty zgodnie ze wskazówkami i instrukcjami dotyczącymi zalogowania się do BDI, dostępnymi tutaj, nie udało się nawiązać połączenia lub jeśli karta wcześniej działała i nagle przestała, kartę SIM można przesłać do naszego Biura Obsługi zgodnie ze wskazówkami podanymi na tej stronie.
Uwaga: Jeżeli okaże się, że otrzymana Karta SIM jest uszkodzona lub zniszczona z winy Korzystającego, wówczas zgodnie z Regulaminem BDI zostanie on poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej o konieczności wpłacenia Depozytu za Duplikat karty SIM, a także opłaty w wysokości 14 zł za nadanie przesyłki kurierskiej.
Więcej informacji na temat uzyskania duplikatu karty SIM znajdziesz tutaj.
Informujemy, że nie ma możliwości przepisania karty na inną osobę.
W celu uzyskania nowej Karty SIM BDI w przypadku jej uszkodzenia, zniszczenia lub utraty przez Korzystającego należy:
- wypełnij Zamówienie – wydanie duplikatu Karty SIM BDI
- wpłać Depozyt w wysokości 20 zł na konto Polkomtel Sp. z o.o. - 49 1240 6292 1111 0010 9015 8273 , w tytule przelewu napisz - "DUPLIKAT PESEL" oraz wnieś opłatę za wysyłkę kurierską w wysokości 14 zł na konto Polkomtel Sp. z o.o. - 57 1240 6292 1111 0010 9015 8420,
- Potwierdzenie wpłat prosimy przesłać na adres dokumenty@aero2.pl w temacie pisząc: DUPLIKAT KARTY SIM PESEL.
- pracownik BOK poinformuje mailowo o terminie wysyłki kurierskiej duplikatu Karty SIM.
Uwaga:
Dane Korzystającego podane w Zamówieniu – wydanie duplikatu karty SIM BDI muszą być zgodne z pierwotnie złożonym i podpisanym przez Korzystającego Zamówieniem na Bezpłatny Dostęp do Internetu.
Zgodnie z punktem 8.6 Regulaminu BDI Korzystający może wystąpić o wydanie duplikatu tylko dwukrotnie w Okresie Bezpłatnego Dostępu do Internetu.
Przypominamy również, że zgodnie z punktem 6.3 Regulaminu BDI Korzystający jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania BOK o utracie, uszkodzeniu lub kradzieży karty SIM.
Informujemy, że zgodnie z Regulaminem BDI (ust. 6.4) Korzystający jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania BOK o zmianie danych. Prosimy o wypełnienie dokumentu Zmiana danych Korzystającego i przesłanie ich na dokumenty@aero2.pl w temacie napisz ZMIANA DANYCH.
Korzystający zgodnie z Regulaminem Bezpłatnego Dostępu do Internetu może przekazać Polkomtel Sp. z o.o. opinie i wnioski dotyczące działania Bezpłatnego Dostępu do Internetu.
Opinie i wnioski należy wysłać na adres bok@aero2.pl w tytule proszę napisać: opinia BDI
W celu uzyskania zwrotu wpłaconego Depozytu należy przekazać do Biura Obsługi Klienta dane umożliwiające realizację zwrotu w jeden ze sposobów podanych poniżej:
- wypełnić formularz zwrotu Depozytu (pobierz plik PDF) oraz przesłać go w formie skanu/zdjęcia na adres e-mail Biura Obsługi Klienta: bok@aero2.pl;
- wypełnić formularz zwrotu Depozytu (pobierz plik PDF) oraz przesłać go droga listowną na adres: Polkomtel sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta; ul. Warszawska 18, 35- 205 Rzeszów;
- przesłać dane wskazane w formularzu zwrotu Depozytu na adres e-mail Biura Obsługi Klienta: bok@aero2.pl
Zwrot Depozytu nastąpi zgodnie pkt. 8.2 Regulaminu Bezpłatnego Dostępu do Internetu, tj. w ciągu 30 dni od otrzymania przez Polkomtel Sp. z o.o. formularza zwrotu Depozytu lub danych wymaganych w formularzu zwrotu Depozytu.
Informujemy, że kwota zwróconego Depozytu zostanie pomniejszona o koszt przelewu, który wynosi 0,07 zł.
Szczegółowe informacje dot. procedury zwrotu oraz terminów można uzyskać na stronie internetowej www.aero2.pl/zwrot-depozytu oraz poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta: bok@aero2.pl
Polkomtel Sp. z o.o. informuje, że korzystanie z Bezpłatnego Dostępu do Internetu przez osoby fizyczne nie podlega obowiązkowi składania PIT-8C, ponieważ jednorazowa sesja połączenia z Internetem nie jest dłuższa niż 60 min, co oznacza, że wartość tego świadczenia nie przekracza kwoty zwolnionej z opodatkowania.
Korzystający może zrzec się z prawa do korzystania z Bezpłatnego Dostępu do Internetu informując o tym Biuro Obsługi Klienta. Rezygnacja jest równoznaczna z dezaktywacją karty SIM. Jeśli korzystający odeśle Operatorowi formularz zwrotu Depozytu (pobierz plik PDF) lub przekaże do Biura Obsługi Klienta bok@aero2.pl dane wymagane w formularzu w terminie zgodnym z Regulaminem, uzyska zwrot wpłaconego Depozytu.
Mechanizm CAPTCHA (Completely Automated Public 'Turing test' to tell Computers and Humans Apart) to automatyczny system do rozróżniania, czy z komputera korzysta człowiek czy automat. Jest on powszechnie przyjęty i używany przez serwisy www, formularze, fora i inne usługi internetowe.
Bezpłatny Dostęp do Internetu, ze względu na brak komercyjnego charakteru, jest unikalnym rozwiązaniem stymulującym rozwój społeczeństwa informacyjnego. Mechanizm CAPTCHA kontroluje czas trwania bezpłatnego połączenia z siecią Internet, tak aby nie przekraczało jednorazowo 60 minut licząc od momentu nawiązania takiego połączenia. Po upływie 60 minut połączenia, sesja zostanie rozłączona. Aby ponownie uzyskać dostęp do Internetu należy rozwiązać kod CAPTCHA. Wdrożenie związane jest z rosnącym zainteresowaniem BDI i ma na celu ograniczenie niestandardowych działań, które wykorzystuje część Korzystających i potwierdzenia, że z BDI korzysta człowiek, a nie maszyna. Intensywne użytkowanie BDI przez część Korzystających bardzo utrudnia korzystanie innym użytkownikom, przestrzegającym Regulaminu BDI.
Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany uczynią BDI bardziej powszechnym, w szczególności wśród osób wykluczonych cyfrowo, nie mających innej formy dostępu do Internetu, które karty SIM BDI używają jako dostęp do wiadomości i poczty, czy przeglądania stron www.
- tylko 8 znaków alfanumerycznych
- brak spacji i łatek / kleksów
- większe kody
- Aby uzyskać połączenie z siecią Internet uruchom dowolną przeglądarkę internetową.
- Zostaniesz przekierowany na stronę z komunikatem „Aby odblokować Bezpłatny Dostęp do Internetu Kliknij tutaj”:
- Kliknij w link „Kliknij tutaj”.
- Po kliknięciu pojawi się kod do przepisania. Przepisz go i naciśnij przycisk „Sprawdź”. Jeżeli kod jest nieczytelny kliknij ikonę „odśwież”. Jeżeli wprowadziłeś błędny kod otrzymasz komunikat „Niepoprawna odpowiedź” oraz nowy kod. Przepisz go i naciśnij przycisk „Sprawdź”.
- Po wprowadzeniu poprawnego kodu pojawi się potwierdzenie aktywacji połączenia.
- Masz 60 minut darmowego dostępu do Internetu.
Mechanizm CAPTCHA będzie kontrolował czas trwania bezpłatnego połączenia z siecią Internet, tak aby nie przekraczało jednorazowo 60 minut licząc od momentu nawiązania takiego połączenia. Po upływie 60 minut połączenia, sesja zostanie rozłączona. Aby ponownie uzyskać dostęp do Internetu należy znowu skorzystać z kodu CAPTCHA.
- Na obrazku widzimy kod do przepisania.
- Kodem mogą być zarówno litery jak i cyfry.
- Aby rozwiązać kod CAPTCHA należy przepisać znaki widoczne na obrazku do pola znajdującego się poniżej, a następnie użyć przycisku "Sprawdź".
- Ikonki które znajdują się z prawej strony na dole pomogą odświeżyć kod, jeśli nie jest czytelny lub pomogą rozwiązać kod CAPTCHA.
to ikona „odśwież” służąca do pokazania nowego kodu; użyj jej jeśli nie możesz odczytać wyrazów lub są zbyt niewyraźne aby wpisać poprawnie kod.
Tak.
W tym celu Korzystający z Bezpłatnego Dostępu do Internetu, który jest osobą niepełnosprawną z dysfunkcją wzroku powinien przesłać e-mail na adres wzrok@aero2.pl podając:
- Imię i nazwisko, numer PESEL, nr karty SIM oraz skan jednego z poniższych dokumentów:
- ważne orzeczenie potwierdzające znaczny lub umiarkowany stopień niepełnosprawności z powodu stanu narządu wzroku, wydane przez zespół orzekający o stopniu niepełnosprawności, na podstawie przepisów prawa polskiego – skan orzeczenia;
- Legitymacja Polskiego Związku Niewidomych stwierdzająca znaczny lub umiarkowany stopień niepełnosprawności z powodu stanu narządu wzroku – skan legitymacji;
- ważna legitymacja wydana przez właściwy organ, dokumentująca znaczny lub umiarkowany stopień niepełnosprawności z powodu stanu narządu wzroku zgodnie ze wzorem określonym przez Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej – skan legitymacji.
Uwaga: sprawdzamy zgodność danych w dokumencie z danymi, które Korzystający podał we wniosku o wydanie kary SIM BDI.
Nie.
Mechanizm CAPTCHA po rozwiązaniu zadania przypisuje karcie SIM z której korzystasz pewną pulę czasu (60 minut). Ta pula czasu może zostać wykorzystana w jednym połączeniu z siecią lub w wielu połączeniach.
Jeśli nie potrafisz odczytać kodu CAPTCHA wykonaj jedną z poniższych operacji:
- Powiększ stronę WWW (w zależności od przeglądarki istnieje wiele różnych sposobów na wykonanie tej operacji)
- Kliknij ikonkę „odśwież”, spowoduje to wyświetlenie nowego obrazka (nowego kodu do wprowadzenia)
Nie.
Wprowadzenie kodu CAPTCHA dodaje pulę czasu (60 minut) tylko w sytuacji, gdy poprzednia pula została w całości wykorzystana.
W przypadku, gdy nie możesz połączyć się ze stroną http://bdi.free.aero2.net.pl:8080 , aby odblokować dostęp do BDI, to sprawdź czy w konfiguracji połączenia sieciowego lub w konfiguracji routera nie masz wpisanych adresów zewnętrznych serwerów DNS (w szczególności serwerów nie należących do Polkomtel Sp. z o.o.). Adresy serwerów DNS otrzymasz dynamicznie w momencie nawiązania połączenia i nie ma potrzeby ich konfigurować ręcznie.
Jeśli korzystasz z przeglądarki, aplikacji lub funkcjonalności przyspieszającej pobieranie stron WWW (np. aplikacja Opera Max, Opera Mini „Ogranicz ilość danych” w przeglądarce Chrome), to wyłącz ją i spróbuj ponownie połączyć się ze stroną, aby wyświetlić kod CAPTCHA.
Pamiętaj, że ze stroną http://bdi.free.aero2.net.pl:8080, można się połączyć jedynie w sytuacji, gdy nie autoryzowałeś jeszcze dostępu do Bezpłatnego Dostępu do Internetu.
Jeśli wystąpił problem w wyświetlaniu kodu CAPTCHA za pośrednictwem przeglądarki Firefox – prosimy spróbować wyłączyć na chwilę Safe Browsing (Narzędzia / Opcje / Bezpieczeństwo, odznaczyć opcje: „Blokuj witryny zgłoszone jako stwarzające zagrożenie” oraz „Blokuj witryny zgłoszone jako próby oszustwa internetowego”), zrestartować przeglądarkę i sprawdzić, czy problem ustąpił.
Jeśli mimo wszystko problem nie ustąpił prosimy o kontakt z BOK (bok@aero2.pl), w treści korespondencji prosimy o podanie urządzenia z jakiego korzystasz oraz nazwy i wersji używanej przeglądarki.
Sprawdź, czy nie korzystasz z przeglądarki, aplikacji lub funkcjonalności przyspieszającej pobieranie stron WWW (np. aplikacja Opera Max, Opera Mini „Ogranicz ilość danych” w przeglądarce Chrome). Jeśli tak to wyłącz ją i spróbuj ponownie.
Nie jest prawdą, że CAPTCHA jest niezgodna z Regulaminem BDI. Wręcz odwrotnie, prawo do wprowadzenia CAPTCHA zawarte jest w pkt. 7.5 Regulaminu. Dodatkowo CAPTCHA służy realizacji wynikającego z decyzji Prezesa UKE postanowienia 7.2 Regulaminu.
Obecny Regulamin BDI nie wymagał zmiany. Polkomtel Sp. z o.o. ceni sobie prywatność Użytkowników i nie wysyła do nich niezamówionej korespondencji. Informowaliśmy publicznie o zamiarze wprowadzenia CAPTCHA. O jej wprowadzeniu wraz ze wskazówkami dla użytkowników, poinformowaliśmy dzień wcześniej na naszej stronie internetowej oraz na fanpage na FB. Mechanizmy CAPTCHA są obecnie w szerokim stopniu używane na wielu stronach internetowych. Systematycznie uzupełniamy informacje na ten temat oraz odpowiadamy na zapytania użytkowników. Użytkownicy, którzy po raz pierwszy zobaczyli CAPTCHA otrzymali równocześnie na tej samej stronie prostą pomoc jak sobie z tym mechanizmem radzić.
Pytania o bezpieczeństwo
Systematyczna aktualizacja oprogramowania, silne hasła, rozwaga i odpowiednie ustawienia prywatności to według ekspertów najważniejsze zasady bezpiecznego korzystania z wielu funkcjonalności w sieci.
Nieuprawnione działania w sieci są obecnie - niestety - naturalnym elementem świata technologii, a wiele firm i instytucji w Polsce staje się celem ataków teleinformatycznych. Dlatego apelujemy o stałą szczególną ostrożność podczas aktywności w serwisach internetowych, włączając w to portale społecznościowe i sklepy internetowe.
Apelujemy o natychmiastowe zgłaszanie niepokojących lub niestandardowych zdarzeń do właściwych instytucji, takich jak Policja, Prokuratura, UODO oraz CERT Polska, a w przypadkach dotyczących serwisów Polkomtel o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Zachęcamy do zapoznania się z poradnikiem bezpiecznych zachowań w sieci, opublikowanym przez NASK w ramach kampanii STÓJ. POMYŚL. POŁĄCZ, która jest polską wersją międzynarodowej kampanii STOP. THINK. CONNECT.™, mającej na celu zwiększanie poziomu świadomości społecznej i promowanie bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni https://stojpomyslpolacz.pl/ftp/stc/spp_dobre_praktyki.pdf
Jednocześnie apelujemy o stałą szczególną ostrożność podczas aktywności w serwisach internetowych, włączając w to portale społecznościowe. Dane osobowe są stałym celem zainteresowania zarówno różnych firm handlowych, które potem usiłują nam oferować swoje usługi i produkty, jak i cyberprzestępców. Dlatego tak istotne jest sprawdzanie nadawców wiadomości, które otrzymujemy i bardzo ostrożne wybieranie tego, w jaki link klikniemy, np. w przesłanym nam e-mailu lub SMS. Dane mogą także umożliwiać np. tworzenie fałszywej tożsamości i podszywanie się pod dostawcę usług dla danej osoby lub też wymuszać kliknięcie linku i np. zawirusowanie naszego komputera czy telefonu. Apelujemy o natychmiastowe zgłaszanie niepokojących lub niestandardowych zdarzeń do właściwych instytucji, takich jak Policja, Prokuratura, UODO oraz CERT Polska, a także o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.