Jak zrezygnować z Bezpłatnego Dostępu do Internetu i uzyskać zwrot wpłaconego Depozytu?

W celu uzyskania zwrotu wpłaconego Depozytu należy przekazać do Biura Obsługi Klienta dane umożliwiające realizację zwrotu w jeden ze sposobów podanych poniżej: Zwrot Depozytu nastąpi zgodnie pkt. 8.2 Regulaminu Bezpłatnego Dostępu do Internetu, tj. w ciągu 30 dni od otrzymania przez Polkomtel Sp. z o.o. formularza zwrotu Depozytu lub danych wymaganych w formularzu zwrotu Depozytu.Informujemy,W celu uzyskania zwrotu wpłaconego Depozytu należy przekazać do Biura Obsługi Klienta dane umożliwiające realizację zwrotu w jeden ze sposobów podanych poniżej: Zwrot Depozytu nastąpi zgodnie pkt. 8.2 Regulaminu Bezpłatnego Dostępu do Internetu, tj. w ciągu 30 dni od otrzymania przez Polkomtel Sp. z o.o. formularza zwrotu Depozytu lub danych wymaganych w formularzu zwrotu Depozytu.Informujemy, […]

Czytaj dalej…

Moja karta SIM przestała działać. Co zrobić?

Z dniem 30.12.2024 r. zakończyliśmy udostępnianie Bezpłatnego Dostępu do Internetu, który funkcjonował na podstawie decyzji Prezesa UKE. Od 10 listopada 2024 r. mogą Państwo korzystać z oferty naszego Internetu w ramach usługi Pakiety Aero – zgodnie z warunkami na www.aero2.pl/zasady-dzialania  Skorzystaj już teraz: www.sklep.aero2.pl  Otrzymasz:Z dniem 30.12.2024 r. zakończyliśmy udostępnianie Bezpłatnego Dostępu do Internetu, który funkcjonował na podstawie decyzji Prezesa UKE. Od 10 listopada 2024 r. mogą Państwo korzystać z oferty naszego Internetu w ramach usługi Pakiety Aero – zgodnie z warunkami na www.aero2.pl/zasady-dzialania  Skorzystaj już teraz: www.sklep.aero2.pl  Otrzymasz: […]

Czytaj dalej…