Jakie są parametry techniczne usługi Pakiety Aero?

Usługa Pakiety Aero świadczona jest w technologiach 2G, 3G, 4G oraz 5G. Szacunkowe maksymalne prędkości wysyłania i pobierania danych dostępne są pod adresem: https://aero2.pl/neutralnosc/ Usługa Pakiety Aero świadczona jest w technologiach 2G, 3G, 4G oraz 5G. Szacunkowe maksymalne prędkości wysyłania i pobierania danych dostępne są pod adresem: https://aero2.pl/neutralnosc/  […]

Czytaj dalej…

Jaki jest standard karty SIM w usłudze Pakiety Aero?

Polkomtel sp. z o.o. w usłudze Pakiety Aero udostępnia pełnowymiarowe karty SIM w wersji pozwalającej na składanie lub rozkładanie tak, aby otrzymać rozmiar micro lub nano.Polkomtel sp. z o.o. w usłudze Pakiety Aero udostępnia pełnowymiarowe karty SIM w wersji pozwalającej na składanie lub rozkładanie tak, aby otrzymać rozmiar micro lub nano. […]

Czytaj dalej…

Co zrobić w przypadku nieotrzymania karty SIM Pakiety Aero?

Prosimy mieć na względzie, że doręczenie przesyłki przez kuriera lub zawiadomienia o próbie jej doręczenia powinno nastąpić w ciągu kolejnego dnia roboczego od jej nadania.  W przypadku nieotrzymania karty SIM prosimy o kontakt na adres bok@aero2.pl , w tytule proszę napisać: Brak karty SIM Pakiety Aero. W treści korespondencji prosimy podać imię i nazwisko oraz 4 ostatnieProsimy mieć na względzie, że doręczenie przesyłki przez kuriera lub zawiadomienia o próbie jej doręczenia powinno nastąpić w ciągu kolejnego dnia roboczego od jej nadania.  W przypadku nieotrzymania karty SIM prosimy o kontakt na adres bok@aero2.pl , w tytule proszę napisać: Brak karty SIM Pakiety Aero. W treści korespondencji prosimy podać imię i nazwisko oraz 4 ostatnie […]

Czytaj dalej…

W ciągu 24h od rejestracji on line nie otrzymałem maila z Wnioskiem.

Zgodnie z nowymi zasadami, po rejestracji on-line każdy zainteresowany otrzymuje maila z linkiem w celu potwierdzenia zamówienia. W momencie gdy e-mail nie doszedł lub zainteresowany go nie potwierdził w ciągu 24h, link nie jest aktywny. Niepotwierdzone zamówienie jest po 24h kasowane i można w systemie zarejestrować się ponownie. Dopiero po potwierdzeniu zamówienia, wysyłany jest kolejnyZgodnie z nowymi zasadami, po rejestracji on-line każdy zainteresowany otrzymuje maila z linkiem w celu potwierdzenia zamówienia. W momencie gdy e-mail nie doszedł lub zainteresowany go nie potwierdził w ciągu 24h, link nie jest aktywny. Niepotwierdzone zamówienie jest po 24h kasowane i można w systemie zarejestrować się ponownie. Dopiero po potwierdzeniu zamówienia, wysyłany jest kolejny […]

Czytaj dalej…

Otrzymałem wiadomość, że karta SIM została zwrócona do Polkomtel sp. z o.o., czy możecie wysłać ponownie?

Informujemy, że zgodnie z zasadami ponowna wysyłka karty SIM odbywa się na koszt Zamawiającego, w celu ponownego przesłania karty, prosimy o wpłatę w wysokości 20 zł na poczet przesyłki kurierskiej na konto o numerze: 57 1240 6292 1111 0010 9015 8420  W tytule przelewu podaj imię i nazwisko oraz numer zamówienia. Skan opłaty prześlij na: dokumenty@aero2.pl w temacieInformujemy, że zgodnie z zasadami ponowna wysyłka karty SIM odbywa się na koszt Zamawiającego, w celu ponownego przesłania karty, prosimy o wpłatę w wysokości 20 zł na poczet przesyłki kurierskiej na konto o numerze: 57 1240 6292 1111 0010 9015 8420  W tytule przelewu podaj imię i nazwisko oraz numer zamówienia. Skan opłaty prześlij na: dokumenty@aero2.pl w temacie […]

Czytaj dalej…

Jak ustalić status realizacji złożonego Zamówienia na Kartę SIM w usłudze Pakiety Aero?

Informujemy, że aktualnie wysyłamy zamówione karty SIM w ciągu 3 dni roboczych, pod warunkiem poprawnie złożonego i opłaconego zamówienia.  Wysłanie karty SIM jest potwierdzane wiadomością mailową. Jeżeli mimo upływu terminu, nie otrzymasz maila informacyjnego, prosimy o kontakt pod adresem bok@aero2.plInformujemy, że aktualnie wysyłamy zamówione karty SIM w ciągu 3 dni roboczych, pod warunkiem poprawnie złożonego i opłaconego zamówienia.  Wysłanie karty SIM jest potwierdzane wiadomością mailową. Jeżeli mimo upływu terminu, nie otrzymasz maila informacyjnego, prosimy o kontakt pod adresem bok@aero2.pl […]

Czytaj dalej…

Kto może uzyskać kartę w usłudze Pakiety Aero?

Kartę z usługi Pakiety Aero mogą zamówić osoby pełnoletnie, legitymujące się ważnym dokumentem tożsamości. Każda osoba zgodnie z Regulaminem może posiadać jedną kartę SIM. Kartę z usługi Pakiety Aero mogą zamówić osoby pełnoletnie, legitymujące się ważnym dokumentem tożsamości. Każda osoba zgodnie z Regulaminem może posiadać jedną kartę SIM.  […]

Czytaj dalej…