Czy można wykupić pakiety na cały rok z góry?

Zachęcamy do aktywacji subskrypcji – sprawdź szczegóły na https://aero2.pl/subskrypcja/  Dodatkowo dzięki wprowadzonej opcji „Koszyka” możliwa jest zapłata za kilka pakietów jednym przelewem. W jednej transakcji Abonent może wykupić maksymalnie pięć pakietów, z których jeden będzie aktywny a cztery pozostałe będą posiadać status „oczekujący”. „Pakiety oczekujące” będą aktywowane automatycznie po wykorzystaniu transferu danych lub upływie Okresu Ważności poprzedniego pakietu, dzięki czemu można zachowaćZachęcamy do aktywacji subskrypcji – sprawdź szczegóły na https://aero2.pl/subskrypcja/  Dodatkowo dzięki wprowadzonej opcji „Koszyka” możliwa jest zapłata za kilka pakietów jednym przelewem. W jednej transakcji Abonent może wykupić maksymalnie pięć pakietów, z których jeden będzie aktywny a cztery pozostałe będą posiadać status „oczekujący”. „Pakiety oczekujące” będą aktywowane automatycznie po wykorzystaniu transferu danych lub upływie Okresu Ważności poprzedniego pakietu, dzięki czemu można zachować […]

Czytaj dalej…

W jaki sposób mogę otrzymać informacje w przypadku problemów lub ewentualnych pytań?

Jako Abonent masz możliwość kontaktu z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem eBOK http://moje.aero2.pl (formularz kontaktowy dostępny po dokonaniu pierwszego zakupu na stronie http://sklep.aero2.pl), poczty elektronicznej (bok@aero2.pl) lub poczty tradycyjnej (Polkomtel sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta, ul. Warszawska 18, piętro 6, 35-205 Rzeszów).Jako Abonent masz możliwość kontaktu z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem eBOK http://moje.aero2.pl (formularz kontaktowy dostępny po dokonaniu pierwszego zakupu na stronie http://sklep.aero2.pl), poczty elektronicznej (bok@aero2.pl) lub poczty tradycyjnej (Polkomtel sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta, ul. Warszawska 18, piętro 6, 35-205 Rzeszów). […]

Czytaj dalej…

Zużyłem Pakiet Danych przed upływem jego Okresu Ważności – czy istnieje możliwość zakupu kolejnego pakietu?

Kolejne pakiety możesz dokupywać bez względu na Okres Ważności bieżącego pakietu. Po zużyciu aktywnego Pakietu, kolejny wykupiony Pakiet zostanie automatycznie aktywowany. Możesz posiadać maksymalnie 5 pakietów. Jeden z nich będzie aktywny, a pozostałe cztery będą miały status „oczekujące”. Możesz dowolnie zmieniać kolejność aktywacji pakietów zarówno w trakcie składania zamówienia w http://sklep.aero2.pl, jak również po zakupie wKolejne pakiety możesz dokupywać bez względu na Okres Ważności bieżącego pakietu. Po zużyciu aktywnego Pakietu, kolejny wykupiony Pakiet zostanie automatycznie aktywowany. Możesz posiadać maksymalnie 5 pakietów. Jeden z nich będzie aktywny, a pozostałe cztery będą miały status „oczekujące”. Możesz dowolnie zmieniać kolejność aktywacji pakietów zarówno w trakcie składania zamówienia w http://sklep.aero2.pl, jak również po zakupie w […]

Czytaj dalej…

Co się stanie po zużyciu Pakietu Danych?

Każdorazowo po zużyciu Pakietu Danych, na wskazany w https://moje.aero2.pl adres e-mail zostaje wysłane powiadomienie o zużyciu danych i zakończeniu ważności Pakietu, a na Karcie SIM przywrócony zostaje bezpłatny internet z prędkością do 512kb/s. Każdorazowo po zużyciu Pakietu Danych, na wskazany w https://moje.aero2.pl adres e-mail zostaje wysłane powiadomienie o zużyciu danych i zakończeniu ważności Pakietu, a na Karcie SIM przywrócony zostaje bezpłatny internet z prędkością do 512kb/s.  […]

Czytaj dalej…

Jak mogę sprawdzić bieżące zużycie Pakietu Danych?

Aktualny stan zużycia Pakietu Danych można sprawdzić w E-BOK, dostępnym pod adresem https://moje.aero2.pl Jednocześnie w menu „Moje Pakiety – Wykorzystane pakiety” jest dostępna lista zakończonych pakietów.Aktualny stan zużycia Pakietu Danych można sprawdzić w E-BOK, dostępnym pod adresem https://moje.aero2.pl Jednocześnie w menu „Moje Pakiety – Wykorzystane pakiety” jest dostępna lista zakończonych pakietów. […]

Czytaj dalej…

Jak długo ważne są pakiety?

Oferowane Pakiety Aero ważne są 30 dni lub do momentu zużycia danych. W przypadku zużycia danych przed Upływem Okresu Ważności Pakietu, na karcie SIM zostaje wznowiony bezpłatny internet z prędkością do 512kb/s.Oferowane Pakiety Aero ważne są 30 dni lub do momentu zużycia danych. W przypadku zużycia danych przed Upływem Okresu Ważności Pakietu, na karcie SIM zostaje wznowiony bezpłatny internet z prędkością do 512kb/s. […]

Czytaj dalej…