Zachęcamy do aktywacji subskrypcji – sprawdź szczegóły na https://aero2.pl/subskrypcja/ Dodatkowo dzięki wprowadzonej opcji „Koszyka” możliwa jest zapłata za kilka pakietów jednym przelewem. W jednej transakcji Abonent może wykupić maksymalnie pięć pakietów, z których jeden będzie aktywny a cztery pozostałe będą posiadać status „oczekujący”. „Pakiety oczekujące” będą aktywowane automatycznie po wykorzystaniu transferu danych lub upływie Okresu Ważności poprzedniego pakietu, dzięki czemu można zachowaćZachęcamy do aktywacji subskrypcji – sprawdź szczegóły na https://aero2.pl/subskrypcja/ Dodatkowo dzięki wprowadzonej opcji „Koszyka” możliwa jest zapłata za kilka pakietów jednym przelewem. W jednej transakcji Abonent może wykupić maksymalnie pięć pakietów, z których jeden będzie aktywny a cztery pozostałe będą posiadać status „oczekujący”. „Pakiety oczekujące” będą aktywowane automatycznie po wykorzystaniu transferu danych lub upływie Okresu Ważności poprzedniego pakietu, dzięki czemu można zachować […]
Archiwa: FAQ
FAQ listing
Czy można zdefiniować stałe zlecenie bankowe tytułem zakupu pakietów?
Zachęcamy do aktywacji subskrypcji – sprawdź szczegóły na https://aero2.pl/subskrypcja/ Zachęcamy do aktywacji subskrypcji – sprawdź szczegóły na https://aero2.pl/subskrypcja/ […]
W jaki sposób mogę otrzymać informacje w przypadku problemów lub ewentualnych pytań?
Jako Abonent masz możliwość kontaktu z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem eBOK http://moje.aero2.pl (formularz kontaktowy dostępny po dokonaniu pierwszego zakupu na stronie http://sklep.aero2.pl), poczty elektronicznej (bok@aero2.pl) lub poczty tradycyjnej (Polkomtel sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta, ul. Warszawska 18, piętro 6, 35-205 Rzeszów).Jako Abonent masz możliwość kontaktu z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem eBOK http://moje.aero2.pl (formularz kontaktowy dostępny po dokonaniu pierwszego zakupu na stronie http://sklep.aero2.pl), poczty elektronicznej (bok@aero2.pl) lub poczty tradycyjnej (Polkomtel sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta, ul. Warszawska 18, piętro 6, 35-205 Rzeszów). […]
Czy w przypadku jednoczesnego zakupu dwóch pakietów danych ich okresy ważności sumują się?
Okresy ważności oraz wielkości Pakietu Danych nie sumują się, każdy pakiet rozliczany jest osobno.Okresy ważności oraz wielkości Pakietu Danych nie sumują się, każdy pakiet rozliczany jest osobno. […]
Zużyłem Pakiet Danych przed upływem jego Okresu Ważności – czy istnieje możliwość zakupu kolejnego pakietu?
Kolejne pakiety możesz dokupywać bez względu na Okres Ważności bieżącego pakietu. Po zużyciu aktywnego Pakietu, kolejny wykupiony Pakiet zostanie automatycznie aktywowany. Możesz posiadać maksymalnie 5 pakietów. Jeden z nich będzie aktywny, a pozostałe cztery będą miały status „oczekujące”. Możesz dowolnie zmieniać kolejność aktywacji pakietów zarówno w trakcie składania zamówienia w http://sklep.aero2.pl, jak również po zakupie wKolejne pakiety możesz dokupywać bez względu na Okres Ważności bieżącego pakietu. Po zużyciu aktywnego Pakietu, kolejny wykupiony Pakiet zostanie automatycznie aktywowany. Możesz posiadać maksymalnie 5 pakietów. Jeden z nich będzie aktywny, a pozostałe cztery będą miały status „oczekujące”. Możesz dowolnie zmieniać kolejność aktywacji pakietów zarówno w trakcie składania zamówienia w http://sklep.aero2.pl, jak również po zakupie w […]
Co się stanie po zużyciu Pakietu Danych?
Każdorazowo po zużyciu Pakietu Danych, na wskazany w https://moje.aero2.pl adres e-mail zostaje wysłane powiadomienie o zużyciu danych i zakończeniu ważności Pakietu, a na Karcie SIM przywrócony zostaje bezpłatny internet z prędkością do 512kb/s. Każdorazowo po zużyciu Pakietu Danych, na wskazany w https://moje.aero2.pl adres e-mail zostaje wysłane powiadomienie o zużyciu danych i zakończeniu ważności Pakietu, a na Karcie SIM przywrócony zostaje bezpłatny internet z prędkością do 512kb/s. […]
Jak mogę sprawdzić bieżące zużycie Pakietu Danych?
Aktualny stan zużycia Pakietu Danych można sprawdzić w E-BOK, dostępnym pod adresem https://moje.aero2.pl Jednocześnie w menu „Moje Pakiety – Wykorzystane pakiety” jest dostępna lista zakończonych pakietów.Aktualny stan zużycia Pakietu Danych można sprawdzić w E-BOK, dostępnym pod adresem https://moje.aero2.pl Jednocześnie w menu „Moje Pakiety – Wykorzystane pakiety” jest dostępna lista zakończonych pakietów. […]
Nie zużyłem Pakietu Danych przed upływem jego okresu ważności. Co się dzieje z niewykorzystanym pakietem danych?
Niezużyta ilość transmisji danych przepada bez możliwości połączenia jej z kolejnym wykupionym Pakietem Danych.Niezużyta ilość transmisji danych przepada bez możliwości połączenia jej z kolejnym wykupionym Pakietem Danych. […]
Jak długo ważne są pakiety?
Oferowane Pakiety Aero ważne są 30 dni lub do momentu zużycia danych. W przypadku zużycia danych przed Upływem Okresu Ważności Pakietu, na karcie SIM zostaje wznowiony bezpłatny internet z prędkością do 512kb/s.Oferowane Pakiety Aero ważne są 30 dni lub do momentu zużycia danych. W przypadku zużycia danych przed Upływem Okresu Ważności Pakietu, na karcie SIM zostaje wznowiony bezpłatny internet z prędkością do 512kb/s. […]
W jaki sposób mogę zapłacić za zamówione Pakiety?
Płatności za oferowane przez nas Pakiety obsługują Przelewy24. Możesz również dokonać płatności kartą lub BLIKiem.Płatności za oferowane przez nas Pakiety obsługują Przelewy24. Możesz również dokonać płatności kartą lub BLIKiem. […]