Jakie pakiety mogę zakupić w ramach usługi PAKIETY AERO?

Posiadając Kartę SIM można zakupić następujące pakiety: Pakiet 3 GB za 5 zł Pakiet 10 GB za 10 zł Pakiet 50 GB za 30 zł Pakiet 150 GB za 50 zł  Posiadając Kartę SIM można zakupić następujące pakiety: Pakiet 3 GB za 5 zł Pakiet 10 GB za 10 zł Pakiet 50 GB za 30 zł Pakiet 150 GB za 50 zł   […]

Czytaj dalej…

Jakie korzyści wynikają ze skorzystania z pakietu z usługi Pakietów Aero?

Aktywacja pakietu umożliwia korzystanie z Internetu bez ograniczenia prędkości. W ramach oferowanych Pakietów Aero możesz mieć aż 150 GB danych do wykorzystania, bez ograniczeń prędkości w ramach dostępnej technologii.Aktywacja pakietu umożliwia korzystanie z Internetu bez ograniczenia prędkości. W ramach oferowanych Pakietów Aero możesz mieć aż 150 GB danych do wykorzystania, bez ograniczeń prędkości w ramach dostępnej technologii. […]

Czytaj dalej…

Kto może korzystać z Usługi PAKIETY AERO?

Usługa PAKIETY AERO dostępna jest dla wszystkich osób posiadających Kartę SIM Bezpłatnego Dostępu do Internetu oraz kartę z nowej usługi Pakiety Aero.Usługa PAKIETY AERO dostępna jest dla wszystkich osób posiadających Kartę SIM Bezpłatnego Dostępu do Internetu oraz kartę z nowej usługi Pakiety Aero. […]

Czytaj dalej…

Jak zaktualizować swoje dane?

Abonent jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania BOK o zmianie danych. Prosimy o wypełnienie dokumentu Zmiana danych Korzystającego i przesłanie ich na dokumenty@aero2.pl w temacie napisz ZMIANA DANYCH. Abonent jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania BOK o zmianie danych. Prosimy o wypełnienie dokumentu Zmiana danych Korzystającego i przesłanie ich na dokumenty@aero2.pl w temacie napisz ZMIANA DANYCH.  […]

Czytaj dalej…

Zgubiłem, zniszczyłem/uszkodziłem moją Kartę SIM – jak uzyskać nową?

W celu uzyskania nowej Karty SIM Pakiety Aero w przypadku jej uszkodzenia, zniszczenia lub utraty przez Korzystającego: Przypominamy: przed złożeniem wniosku o wymianę karty SIM sprawdź, czy Twój PESEL nie jest zastrzeżony. Szczegóły dostępne na https://www.gov.pl/web/gov/zastrzez-swoj-numer-pesel-lub-cofnij-zastrzezenie.Od 1 czerwca 2024 r., zgodnie z art. 60c ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, Polkomtel Sp. zW celu uzyskania nowej Karty SIM Pakiety Aero w przypadku jej uszkodzenia, zniszczenia lub utraty przez Korzystającego: Przypominamy: przed złożeniem wniosku o wymianę karty SIM sprawdź, czy Twój PESEL nie jest zastrzeżony. Szczegóły dostępne na https://www.gov.pl/web/gov/zastrzez-swoj-numer-pesel-lub-cofnij-zastrzezenie.Od 1 czerwca 2024 r., zgodnie z art. 60c ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, Polkomtel Sp. z […]

Czytaj dalej…

Moja karta SIM przestała działać. Co zrobić?

Jeżeli pomimo wykonania konfiguracji karty zgodnie ze wskazówkami i instrukcjami dotyczącymi zalogowania, dostępnymi tutaj, nie udało się nawiązać połączenia lub jeśli karta wcześniej działała i nagle przestała, kartę SIM można przesłać do naszego Biura Obsługi zgodnie ze wskazówkami podanymi na tej stronie. Uwaga: Jeżeli okaże się, że otrzymana Karta SIM jest uszkodzona lub zniszczona z winy Korzystającego,Jeżeli pomimo wykonania konfiguracji karty zgodnie ze wskazówkami i instrukcjami dotyczącymi zalogowania, dostępnymi tutaj, nie udało się nawiązać połączenia lub jeśli karta wcześniej działała i nagle przestała, kartę SIM można przesłać do naszego Biura Obsługi zgodnie ze wskazówkami podanymi na tej stronie. Uwaga: Jeżeli okaże się, że otrzymana Karta SIM jest uszkodzona lub zniszczona z winy Korzystającego, […]

Czytaj dalej…

Jakie są parametry techniczne usługi Pakiety Aero?

Usługa Pakiety Aero świadczona jest w technologiach 2G, 3G, 4G oraz 5G. Szacunkowe maksymalne prędkości wysyłania i pobierania danych dostępne są pod adresem: https://aero2.pl/neutralnosc/ Usługa Pakiety Aero świadczona jest w technologiach 2G, 3G, 4G oraz 5G. Szacunkowe maksymalne prędkości wysyłania i pobierania danych dostępne są pod adresem: https://aero2.pl/neutralnosc/  […]

Czytaj dalej…