Polkomtel sp. z o.o. w usłudze Pakiety Aero udostępnia pełnowymiarowe karty SIM w wersji pozwalającej na składanie lub rozkładanie tak, aby otrzymać rozmiar micro lub nano.Polkomtel sp. z o.o. w usłudze Pakiety Aero udostępnia pełnowymiarowe karty SIM w wersji pozwalającej na składanie lub rozkładanie tak, aby otrzymać rozmiar micro lub nano. […]
Archiwa: FAQ
FAQ listing
Co zrobić w przypadku nieotrzymania karty SIM Pakiety Aero?
Prosimy mieć na względzie, że doręczenie przesyłki przez kuriera lub zawiadomienia o próbie jej doręczenia powinno nastąpić w ciągu kolejnego dnia roboczego od jej nadania. W przypadku nieotrzymania karty SIM prosimy o kontakt na adres bok@aero2.pl , w tytule proszę napisać: Brak karty SIM Pakiety Aero. W treści korespondencji prosimy podać imię i nazwisko oraz 4 ostatnieProsimy mieć na względzie, że doręczenie przesyłki przez kuriera lub zawiadomienia o próbie jej doręczenia powinno nastąpić w ciągu kolejnego dnia roboczego od jej nadania. W przypadku nieotrzymania karty SIM prosimy o kontakt na adres bok@aero2.pl , w tytule proszę napisać: Brak karty SIM Pakiety Aero. W treści korespondencji prosimy podać imię i nazwisko oraz 4 ostatnie […]
W ciągu 24h od rejestracji on line nie otrzymałem maila z Wnioskiem.
Zgodnie z nowymi zasadami, po rejestracji on-line każdy zainteresowany otrzymuje maila z linkiem w celu potwierdzenia zamówienia. W momencie gdy e-mail nie doszedł lub zainteresowany go nie potwierdził w ciągu 24h, link nie jest aktywny. Niepotwierdzone zamówienie jest po 24h kasowane i można w systemie zarejestrować się ponownie. Dopiero po potwierdzeniu zamówienia, wysyłany jest kolejnyZgodnie z nowymi zasadami, po rejestracji on-line każdy zainteresowany otrzymuje maila z linkiem w celu potwierdzenia zamówienia. W momencie gdy e-mail nie doszedł lub zainteresowany go nie potwierdził w ciągu 24h, link nie jest aktywny. Niepotwierdzone zamówienie jest po 24h kasowane i można w systemie zarejestrować się ponownie. Dopiero po potwierdzeniu zamówienia, wysyłany jest kolejny […]
Otrzymałem wiadomość, że karta SIM została zwrócona do Polkomtel sp. z o.o., czy możecie wysłać ponownie?
Informujemy, że zgodnie z zasadami ponowna wysyłka karty SIM odbywa się na koszt Zamawiającego, w celu ponownego przesłania karty, prosimy o wpłatę w wysokości 20 zł na poczet przesyłki kurierskiej na konto o numerze: 57 1240 6292 1111 0010 9015 8420 W tytule przelewu podaj imię i nazwisko oraz numer zamówienia. Skan opłaty prześlij na: dokumenty@aero2.pl w temacieInformujemy, że zgodnie z zasadami ponowna wysyłka karty SIM odbywa się na koszt Zamawiającego, w celu ponownego przesłania karty, prosimy o wpłatę w wysokości 20 zł na poczet przesyłki kurierskiej na konto o numerze: 57 1240 6292 1111 0010 9015 8420 W tytule przelewu podaj imię i nazwisko oraz numer zamówienia. Skan opłaty prześlij na: dokumenty@aero2.pl w temacie […]
Jak ustalić status realizacji złożonego Zamówienia na Kartę SIM w usłudze Pakiety Aero?
Informujemy, że aktualnie wysyłamy zamówione karty SIM w ciągu 3 dni roboczych, pod warunkiem poprawnie złożonego i opłaconego zamówienia. Wysłanie karty SIM jest potwierdzane wiadomością mailową. Jeżeli mimo upływu terminu, nie otrzymasz maila informacyjnego, prosimy o kontakt pod adresem bok@aero2.plInformujemy, że aktualnie wysyłamy zamówione karty SIM w ciągu 3 dni roboczych, pod warunkiem poprawnie złożonego i opłaconego zamówienia. Wysłanie karty SIM jest potwierdzane wiadomością mailową. Jeżeli mimo upływu terminu, nie otrzymasz maila informacyjnego, prosimy o kontakt pod adresem bok@aero2.pl […]
Czy kartę SIM mogę odebrać osobiście?
Informujemy, że ze względów organizacyjnych nie ma możliwości osobistego odbioru kart SIM. Informujemy, że ze względów organizacyjnych nie ma możliwości osobistego odbioru kart SIM. […]
Kto może uzyskać kartę w usłudze Pakiety Aero?
Kartę z usługi Pakiety Aero mogą zamówić osoby pełnoletnie, legitymujące się ważnym dokumentem tożsamości. Każda osoba zgodnie z Regulaminem może posiadać jedną kartę SIM. Kartę z usługi Pakiety Aero mogą zamówić osoby pełnoletnie, legitymujące się ważnym dokumentem tożsamości. Każda osoba zgodnie z Regulaminem może posiadać jedną kartę SIM. […]
Czy muszę wymienić kartę SIM na nową?
Nie ma takiej potrzeby, będziesz mógł korzystać z usługi Pakiety Aero na posiadanej przez siebie karcie Bezpłatnego Dostępu do Internetu.Nie ma takiej potrzeby, będziesz mógł korzystać z usługi Pakiety Aero na posiadanej przez siebie karcie Bezpłatnego Dostępu do Internetu. […]
Czy muszę wprowadzać kod CAPTACH, czy sesja będzie przerywana po jakimś czasie?
Nie, w usłudze Pakiety Aero możesz w okresie ważności konta korzystać z bezpłatnego dostępu do internetu z prędkością do 512 kb/s bez konieczności przepisywania kodów CAPTCHA po przerwaniu sesji połączenia.Nie, w usłudze Pakiety Aero możesz w okresie ważności konta korzystać z bezpłatnego dostępu do internetu z prędkością do 512 kb/s bez konieczności przepisywania kodów CAPTCHA po przerwaniu sesji połączenia. […]
Jak mogę założyć konto na moje.aero2.pl?
Aby założyć konto na https://moje.aero2.pl należy przejść pod adres https://sklep.aero2.pl, następnie wybierać „Kup Pakiet” lub „Zarejestruj się” oraz uzupełnić formularz weryfikacyjny i zaakceptować warunki umowy.Aby założyć konto na https://moje.aero2.pl należy przejść pod adres https://sklep.aero2.pl, następnie wybierać „Kup Pakiet” lub „Zarejestruj się” oraz uzupełnić formularz weryfikacyjny i zaakceptować warunki umowy. […]